powitanie z bikeblogiem :)

Czwartek, 28 kwietnia 2011 · dodano: 28.04.2011 | Komentarze 6

Odważyłam się ! nie wiem czy tu pasuję ,z uwagi na wiek , dość zaawansowany :) no i na amatorskie podejście do roweru :) Jednak tak uwielbiam jazdę tym prostym środkiem lokomocji i towarzyszy mi praktycznie przez całe życie , że nie mogłam się powstrzymać ... :) Tutaj może znajdę takich samych pasjonatów , którzy wiedzą iż świat z siodełka rowerowego wygląda zupełnie inaczej ....Ale dla mnie nie ważne są prędkości , spalane kalorie , przejechane kilometry , ale to co mogę po drodze zobaczyć , co uwiecznić aparatem , a później namalować :) A malowanie jest również moją wielką pasją ...prawie taką , jak jazda na rowerze ! :)))) Postanowiłam ,że będę też wspominać dawne wypady , bo do tej pory nikt o tym nie czytał , a tutaj może komuś spodoba się trasa, którą przejechałam i zachwyciłam się , a mało kto tam był ....:) Pozdrawiam ewentualnych czytelników .! :)))

A to z ostatniej wycieczki w okolicach Pomellen :) Uf, udało mi się wkleić zdjęcie !!!! :))))

meak
| 08:33 poniedziałek, 2 maja 2011 | linkuj A mnie bardzo podoba się to ujęcie. Czyli zdjęcie :)
| 17:42 niedziela, 1 maja 2011 | linkuj Przyłączam się do komentarzy kolegów i koleżanek z Bikestats o przyłączeniu się do naszego grona. A co do wieku to się nie przejmuj ja też "Trochę Wiekowy", ale kilometrów jeszcze potrafię nakręcić :).
| 15:34 niedziela, 1 maja 2011 | linkuj Wręcz "zaraziłaś" mnie okolicami Pomellen - są urocze, godne polecenia. Zresztą wystarczy spojrzeć na zdjęcie. Cieszę się, że jesteś ambitna i szybko pojęłaś jak zamieszczać fotki w blogu. Moje uznanie.
Dawko
| 05:29 piątek, 29 kwietnia 2011 | linkuj Kochasz rower - znaczy pasujesz do BS... reszta się nie liczy. Pozdrower
| 22:03 czwartek, 28 kwietnia 2011 | linkuj P.S. A może kiedyś razem wyruszymy zwiedzać okolice...
| 22:00 czwartek, 28 kwietnia 2011 | linkuj Czekam z niecierpliwością na fotorelacje z ciekawych wyjazdów. Może podążę tym samym śladem :)
Pozdrawiam rowerkowo

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jaduz