świętowanie listopadowe ! :)miało być 104 :P

Piątek, 11 listopada 2022 · dodano: 11.11.2022 | Komentarze 4

104 rocznica .....to spróbowałam ...ale się nie udało ...bo strasznie zimno po ciemku już było :) ...a pojechałam na świąteczne grillowanie do Stolca nad jezioro ...tam fajne spotkanie z rowerzystami zaprzyjaźnionymi ....jechałam i wracałam przez Niemcy bo spokojniej i ładniej niż przez miasto .....pięknie było ..i piękny zachód i żurawie i dzięcioł ....troszkę wydłużałam drogę ...no i prawie się udało ! !    ze świątecznym pozdrowieniem !  :)

| 18:45 sobota, 12 listopada 2022 | linkuj Ja również gratuluję - taka długa wyprawa w listopadzie to prawdziwy wyczyn! I jeszcze przepiękne zdjęcia przyrody.
| 10:18 sobota, 12 listopada 2022 | linkuj Tuniu zapomniałem pogratulować Ci dystansu brawo ! :-)
| 10:09 sobota, 12 listopada 2022 | linkuj Piękne ptaki taka impreza to raczej nie dla mnie ;-)
| 08:40 sobota, 12 listopada 2022 | linkuj Fantastyczna wycieczka na bardzo długim dystansie. Znakomicie uczczony Dzień Niepodległości.Zaskakujące zdjęcia. Pojęcia nie mam skąd wiedziałaś o spotkaniu rowerzystów w Stolcu przez który przejeżdżałem. W swoim wpisie już podziękowałem Tobie za uroczy uśmiech przy przelotnym spotkaniu na ścieżce rowerowej pod Stolcem.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa bbawi