zobaczyć piknik rowerowy w Chwarstnicy i odwiedzić jezioro Wełtyń

Sobota, 4 czerwca 2022 · dodano: 04.06.2022 | Komentarze 3

miałam jechać pod namiot na dwie noce , ale znów jakieś deszcze od poniedziałku ...to zrezygnowałam ...może w przyszłym tygodniu ....a dzisiaj był piknik i znajomi jechali to postanowiłam odwiedzić moje ulubione Wełtyńskie jezioro ...no i sprawdzić nowe ddki w okolicach Gryfina :) Pogoda była cudowna i jak zwykle większość to terenówka ...tak jak lubie ...ale po ostatnich deszczach przyroda się rozbuchała !! :)  Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba, przyroda, drzewo i zbiornik wodny

| 19:42 środa, 8 czerwca 2022 | linkuj Brawo Tuniu i tym razem nie tylko za zdjęcia, bo w tym jesteś Mistrzynią ale i za dystans wycieczki.
Marecki
| 19:31 niedziela, 5 czerwca 2022 | linkuj Ale rowerów, niczym NL :)
kilometraż bardzo ładny, śliczny akwen.
| 08:21 niedziela, 5 czerwca 2022 | linkuj Oby jak najdłużej trwała taka pogoda! Nawet amatorzy kąpieli się znaleźli. Piękna wycieczka i na długim dystansie - jak na terenowy wypad.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zymni