już ciut lepiej ale dalej ostrożnie

Wtorek, 10 maja 2022 · dodano: 11.05.2022 | Komentarze 4

piękne lato się zrobiło to zamarzyło mi się moje ukochane miejsce na odstresowanie ...czyli wzgórze w Mescherin...to wlazłam na nie  .....oj ...i nic mi więcej nie potrzeba ....moi znajomi zaczęli prześcigać się w ilości kilometrów , właściwie nie ma już wycieczek u nich poniżej 100km , a i koło 200 nawet ....ale ja zawsze na pierwszym planie mam i miałam kontakt z naturą , postój , celebrowanie , zachwyt , w pięknych miejscach lubię zejść z rowerka i iść , iść .....oddychać przyrodą i rozglądać się dokoła i zauważać rzeczy niezauważalnie przy szybkiej jeździe ...do tego mi właśnie  potrzebny był ROWEREK .....i nie ważne jaki rowerek ...górala mojego i elektryka i trekinga ...wszystkie kocham :)  Może być zdjęciem przedstawiającym przyroda, drzewo i trawa widzicie rowerek ?Może być zdjęciem przedstawiającym przyroda, trawa i drzewoMoże być zdjęciem przedstawiającym trawa, drzewo i przyrodaMoże być zdjęciem przedstawiającym kwiat, przyroda i trawaMoże być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba, na świeżym powietrzu i drzewo

| 05:09 piątek, 13 maja 2022 | linkuj Prorocze słowa powiedziałaś.
| 21:18 czwartek, 12 maja 2022 | linkuj Czasem zdecydowanie warto się zatrzymać, rozejrzeć, pomedytować. Zwłaszcza w tak pięknym miejscu.
| 08:37 czwartek, 12 maja 2022 | linkuj Pięknie opisałaś Tuniu jak wiele zawdzięczasz rowerowi i do czego Ci służy. Oczywiście nie o kilometry w tym chodzi.
Marecki
| 08:23 czwartek, 12 maja 2022 | linkuj Byłem w Mescherin więc potwierdzam, bardzo malownicze tereny. Szkoda tylko że gdy tam byłem, nie miałem czasu wdrapać się na wzniesienie..

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa emwog