z Gromadką częściowo :)

Niedziela, 27 marca 2022 · dodano: 27.03.2022 | Komentarze 5

piękna pogoda ...z gromadką rowerową pojechaliśmy na poldery ...12 osób nas było ...na polderach ja odbiłam na Gatow i Vierraden , a oni pojechali na Schwedt ...jA chciałam na moje ulubione mostki , a potem sprawdzić nowy szlak ...ciesze się kiedy poznaję nową dróżkę ! ...potem tez fajnym lasem i znów na poldery ....pięknie było :)

Marecki
| 18:09 piątek, 1 kwietnia 2022 | linkuj Mimo że w towarzystwie to dystans sam się nie wykręcił. Brawo. Super kadry z czaplą i łąbędziem.
| 16:50 piątek, 1 kwietnia 2022 | linkuj No i ładny dystans :)
| 16:49 piątek, 1 kwietnia 2022 | linkuj Super ekipa i piękne zdjęcia zwłaszcza ostatnie.
| 19:57 poniedziałek, 28 marca 2022 | linkuj Urzekające zdjęcia - mnie szczególnie podoba się łabędź w niskim locie. Żal, że nie ma mapki z wycieczki.
| 10:37 poniedziałek, 28 marca 2022 | linkuj Czasem fajnie większą ekipą, a czasem indywidualnie. Ładne przedwiosenne kadry.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa lisze