• Sprzęt Gucio

pojechałam bo ładny dzien ....

Środa, 10 listopada 2021 · dodano: 10.11.2021 | Komentarze 4

tym razem Guciem pojechałam .....i dobrze , bo jak mi nie pozwolili dalej jechać nową ddrką w kierunku Ladenthin i musiałam skrecić do lasu , to z ciężkim rowerem było by tragicznie ...a tak dałm radę po tych krzaczorach ..żeby w koncu znaleźć znaną mi dróżkę !  Oni po prostu jeszcze wylewali świeży asfalt ....już niedługo i bedzie super ! w Hohenholz już jest asfalt ! w powrotnej drodze nazbierałam jeszcze sporo jabłek i pogadałam ze znajomą Niemką z Neu Rosow :)

| 19:14 piątek, 12 listopada 2021 | linkuj Oglądając Twoje wpisy żre mnie niekiedy zazdrość, że masz tak blisko do niemieckich terenów, które poniekąd znam ale po pokonaniu większej ilości kilometrów. Urocze zdjęcia jak zwykle zresztą.
| 19:07 piątek, 12 listopada 2021 | linkuj Często siadamy na tych ławkach w Nadrensee :)
| 13:57 piątek, 12 listopada 2021 | linkuj No to czekamy na sygnał z frontu robót, kiedy będzie już można jeździć nową DDR-ką
Marecki
| 08:23 czwartek, 11 listopada 2021 | linkuj Śliczne listopadowe kadry. Podoba mi się zwłaszcza aleja drzew.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ziech