• Sprzęt Gucio

sprawdzić czy już gruszki dojrzały....

Wtorek, 21 września 2021 · dodano: 21.09.2021 | Komentarze 3

tym razem Guciem do sąsiadów ...po oststnim spotkaniu z uchodźcami w Ladenthin polizei często jeździ w okolicy granicy ...dzisiaj 4 razy z nimi się mijałam ....ale nikt o nic nie pytał ....a gruszki jeszcze trochę muszą poczekać ...troszkę zebraałm na pieczone i jabłuszka też smaczne znalazłam .....w Damizow cisza i pięknie w Salveymuhle też .....potem Meschwrin podjazd pod górkę ....a wzdłuż płotu zlekceważyłam znak zakaz ruchu i pojechałm tymi pagórkami ...byli robotnicy , ale tylko halo powiedzieli :)  zmęczyłam się spociłam , ale odpoczęłam !!!  :)Może być zdjęciem przedstawiającym rower, drzewo, trawa i przyrodaMoże być zdjęciem przedstawiającym na świeżym powietrzuMoże być zdjęciem przedstawiającym rower, przyroda, trawa i drzewoMoże być zdjęciem przedstawiającym rower i zbiornik wodny

Marecki
| 19:15 środa, 22 września 2021 | linkuj Świetny jest ten młyn..
| 20:35 wtorek, 21 września 2021 | linkuj raczej nie ..bo po coś te płoty przecież zrobili ! ...bedą pilnować ,żeby więcej uchodźców nie przechodziło ....ale skąd oni tu się biorą to nie wiem !
| 19:46 wtorek, 21 września 2021 | linkuj Piękna, długa wycieczka podobnie jak zdjęcia. Zaskakujące są Twoje informacje na temat działań niemieckiej policji czyżby groziło nam przymknięcie granicy ?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa itepe