tak przed siebie byle daleko ....

Sobota, 28 sierpnia 2021 · dodano: 29.08.2021 | Komentarze 1

miało padać , ale nie padało koło 12tej , to wyruszyłam .....ciepło i ładnie ...odwiedziłam Gross Pinow , las tamtejszy w okolicach Vierraden ...3 małe prawdziwki i parę maślaczków .....piękny ten las ...potem z góry na Casekow ...i dalej w kierunku powrotnym i wtedy już naszły chmury ...od Radekow w deszczu , ale nie dużym ....tak wycyrklowałam żeby więcej było z góry ...i udało się !:)  Lunch RideMoże być zdjęciem przedstawiającym jedzenie i przyrodaMoże być zdjęciem przedstawiającym owoc i na świeżym powietrzuMoże być zdjęciem przedstawiającym przyroda, trawa, drzewo, droga i tekst „tunia”Może być zdjęciem przedstawiającym co najmniej jedna osoba, na świeżym powietrzu i drzewoMoże być zdjęciem przedstawiającym trawa i drzewoMoże być zdjęciem przedstawiającym kwiat i na świeżym powietrzuMoże być zdjęciem przedstawiającym przyroda, trawa, drzewo i drogaMoże być zdjęciem przedstawiającym chmura i przyroda