• Sprzęt Gucio

Jezioro Wełtyńskie

Sobota, 17 kwietnia 2021 · dodano: 17.04.2021 | Komentarze 4

znów terenowa wycieczka od Gryfina , tym razem tam gdzie oststnio nie pojechałam ....wycieczka super bo nowe odkrycia ...jaka radość jak pojedziesz nieznaną ścieżką i znajdujesz super miejsce :)   trochę też po szlakach znanych z wczesnej młodości ....ogólnie jezioro Wełtyńskie jest bardzo czyste i godne odwiedzania . Jeszcze odwiedziłam pięknie połozony młyn nad Tywą w Osuchu ...fajnie sobie szłam groblą między stawami .....i ten szum wody ...bajka ...:)

| 15:52 poniedziałek, 19 kwietnia 2021 | linkuj Piękne kadry.
| 19:02 niedziela, 18 kwietnia 2021 | linkuj Bardzo malownicza wycieczka. Muszę wybrać się kiedyś nad jezioro Wełtyńskie i do tego młyna, gdy będę w okolicy. Pozdrawiam serdecznie
Marecki
| 17:49 niedziela, 18 kwietnia 2021 | linkuj Piękne te młyńskie tereny.. Pogoda dopisała, a i tytułowe jezioro niczego sobie..
| 08:40 niedziela, 18 kwietnia 2021 | linkuj Aż się dziwię, że w promieniu 50 km od miejsca zamieszkania są jakieś trasy, których nie znasz. Cudowna wycieczka a Twoje zdjęcia wręcz zachęcają do zaglądnięcia na tamte tereny.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa emchl