Mescherin

Poniedziałek, 22 lutego 2021 · dodano: 22.02.2021 | Komentarze 5

pojechałam posprawdzać drogi rowerowe u sąsiadów ...i zapędziłam się aż do wieży widokowej w Mescherin ...mały ruch ..paru rowerzystów ..cisza , spokój , widziałam polizaj i straz graniczną , ale nikt mnie nie zaczepiał ....tak się stęskniłam za tymi dróżkami ...na koniec pogadałam ze znajomą Niemką z N.Rosow , ..... Na zdjęciach budowa drogi rowerowej wzdłuż granicy od Staffelde . ... potem nie skonczona jeszcze od Mescherin wzdłuż szosy .....no i wszędzie już płoty wzdłuż granicy ...niby przed dzikami chorymi na coś tam ....smutny widok ......Może być zdjęciem przedstawiającym na świeżym powietrzu

| 17:53 niedziela, 28 lutego 2021 | linkuj Piękne zdjęcia, co i tak jest u Ciebie normą. Podziwiam też Ciebie za odważne zaglądanie na tereny sąsiadów. W tej sprawie z pewnością atutem jest płeć (he he) ale i znajomość języka niemieckiego, gdyby trzeba było coś wyjaśniać itp.
| 21:49 środa, 24 lutego 2021 | linkuj widocznie wpuszczają na tranzycik lekki :P
dornfeld
| 15:20 środa, 24 lutego 2021 | linkuj To Niemcy wpuszczają bez kwarantanny ?
Marecki
| 10:11 środa, 24 lutego 2021 | linkuj Pieknie Tuniu..Fajna ta ścieżka wzdłuż granicy, choć te płoty nie kojarzą się zbyt dobrze. Nietety u mnie na granicy to samo, a jeszcze i Puszczę mi siatkami przeorali..
Gratki za myszaka..

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa serwa