Salvey i Mescherin

Czwartek, 26 listopada 2020 · dodano: 26.11.2020 | Komentarze 3

mgła mniejsza niż wczoraj , ale wilgotność większa ...nawet mokra wróciłam do domu ....paluszki w rękawiczkach też zmarzły zdziebko ....pojechałam przez Geesow płytami do Mescherin i do góry wzdłuż nowobudowanej ścieżki ......przed Kamiencem spotkałam setki żurawi , które niestety z powodu mgły i deszczu w tym momencie nie udało się pięknie utrwalić ...choć były całkiem blisko !  ale stwierdzam ,ze lubię takie klimaty jak dzisiaj ...zawsze mam uczucie ,że jestem w górach...zimno mokro mgliście ...oj

| 18:35 niedziela, 29 listopada 2020 | linkuj Chyba jesteś zbyt skromna - zdjęcia żurawi wyszły bardzo klimatyczne. Pozostałe również. Piękna jest ta dolina Salvey!
| 13:42 niedziela, 29 listopada 2020 | linkuj Super wycieczka ozdobiona uroczymi zdjęciami i jak widać na załączonych obrazkach nawet tłumy żurawi spotkałaś na swojej trasie. Autorka zdjęć też pięknie się prezentuje obok swego pojazdu.
| 13:25 niedziela, 29 listopada 2020 | linkuj Ale dużo żurawi super !

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa asiet