wczoraj Mescherin

Piątek, 20 listopada 2020 · dodano: 20.11.2020 | Komentarze 3

troche słonca jak ruszałam , a potem szaro i ponuro ...ale fajnie mi się jechało i zajechałam do Mescherin ...roboty pełną parą przy śceżce rowerowej , a przez most do Gryfina spokojnie se ludziska przechodza....weszłam też na wieże widokową ....cicho , spokojnie ...nikogo ....to lubię :)

| 15:58 czwartek, 26 listopada 2020 | linkuj Jak widać w swoich wycieczkach spokojnie zahaczasz o tereny niemieckie, chociaż sprawa zakazów nie do końca jest dla mnie oczywista,
Marecki
| 08:25 poniedziałek, 23 listopada 2020 | linkuj Jechałem blisko tej wieży jadąc z Gryfina, ale nie miałem czasu na wejście. Ścieżka w tamtym miejscu to dobry pomysł, bo zjazd/podjazd spory..
| 17:35 niedziela, 22 listopada 2020 | linkuj Widzę, że jednak odważyłaś się do Brandenburgii. Ode mnie jednak trochę za daleko, jak na tą porę roku. Nigdy nie byłam na tej wieży widokowej, tylko na tej drugiej pod Stolpe.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dmree