penkun znów na pożegnanie przed zamknieciem granic

Piątek, 23 października 2020 · dodano: 23.10.2020 | Komentarze 4

z Benitą pojechałam pokazać jej następne moje zaczarowane miejsca ...a ,że pogoda sprzyjała było naprawdę czarodziejsko ...szkoda , że Niemcy nie bedą wpuszczać .....na dodatek jeszcze zaczęli na całego budować płoty wzdłuż granicy ...od Warnika już są ...niby na zwierzęta ....jeju ...co się dzieje ....

| 20:54 poniedziałek, 26 października 2020 | linkuj Pięknie wykorzystane ostatnie chwile na zaglądnięcie na tereny Niemiec. Zdjęcia jak zawsze urocze ale największe wrażenie zrobiła na mnie fotka stada gęsi. A co do niemieckich płotów, to bym raczej nie wpadał w panikę, bo są w celu ograniczenia przemieszczania się dzików, zaczęło się od wyspy Wolin. Obecne ograniczenia nie są zbyt rygorystyczne, skoro po ich wprowadzeniu mój kolega Andrzej, znany i Tobie nic sobie nie robiąc z zakazów odbył po niemieckich terenach wycieczkę ponad 80 km. Ja jednak z pewnością nie będę tak odważny.
| 22:29 niedziela, 25 października 2020 | linkuj Co się z tym światem powyprawiało? Płoty, granice, zakazy, zarazy. Ech, tylko przyroda nic sobie z tego nie robi i jesień jest piękna jak co roku.
Marecki
| 19:14 niedziela, 25 października 2020 | linkuj Rewelacyjny kadr z gęsiami..
Przyjemna wycieczka w towarzystwie, przyznam że czasem brakuje mi wycieczek niesolo. Ładnie Tuniu.
| 19:48 sobota, 24 października 2020 | linkuj Tuniu piękne zaczarowane miejsca a z tym wirusem to już koniec świata...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa itepe