mało ostatnio

Środa, 22 lipca 2020 · dodano: 22.07.2020 | Komentarze 2

ostatnio mało bo dwa tygodnie była rodzinka z Norwegii ....i moja Majunia kochana ....to trzeba było poprzebywać ....autkiem byłyśmy z córcią i Majunią w Moryniu któregoś dnia ...pięknie było ...a rowerkiem tylko z Iwonką wieczorem 2 dni temu 13 km bo przegoniła nas burza ...udało mi się zdążyć do domku ...i wczoraj w Przecławiu w warsztacie i powrót przez wioski .....a i raz u taty i Heli na obiadku w tamten piątek ....to tyle .....dzisiaj Norwegia pojechała ...smutno ...Obraz może zawierać: chmura, niebo, drzewo, trawa, na zewnątrz i przyrodaObraz może zawierać: chmura, niebo, na zewnątrz i przyrodaObraz może zawierać: drzewo, na zewnątrz i przyroda

Marecki
| 08:12 czwartek, 23 lipca 2020 | linkuj Rower to nie wszystko, najważniejsza rodzina :)
| 07:08 czwartek, 23 lipca 2020 | linkuj Jesteś Tuniu bardzo rodzinną osobą czego dowodem są Twoje liczne wpisy o sympatycznych spotkaniach, nie tylko o charakterze rodzinnym ale także towarzyskim. Przy tak zwanej okazji odpowiem na Twoje pytanie o Arkonkę - przy wejściu na kąpielisko jest licznik osób, które są już po drugiej strony kas i kiedy zaczynaliśmy kręcić swoje kółeczka to początkowo "obłożenie" (taki napis jest na wyświetlaczu) było 37 a kiedy kończyliśmy to obłożenie było ponad 90, zatem coś tam się dzieje. Niezmiennie jestem wielbicielem Twoich zdjęć.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eczet