plener malarski w Wisełce

Wtorek, 23 czerwca 2020 · dodano: 23.06.2020 | Komentarze 4

nie było tam internetu to nie mogłam robić wpisów na blogu ...10 dni wpiszę więc mniej więcej za jednym razem ...na Jezioro Czajcze - 10km .....ze Stefanami i piachy w lesie Warnowskim -22km .....Międzyzdroje plażą i powrót lasem -24km ......lasy Warnowskie w deszczu -25km ......na rybkę do Dziwnowa - 34km - też plażą do Międzywodzia i powrót przez pola i Kołczewo ... nad jez Zatorek - 3km ..........i jeszcze trochę nie liczonych kilometrów na wydmy i plaże ...a jest kawałek przez las :) Oczywiście wycieczki z moją przyjaciółką ze Śląska Basią ...i jej pieskiem Wirą ......a na całym plenerze było nas kilkanaście ....pogoda w kratkę , ale raz sobie popływałam sobie w morzu ...było cudownie :)Obraz może zawierać: ludzie jadą na rowerach, drzewo, roślina, na zewnątrz i przyrodaObraz może zawierać: kwiatObraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, roślina, drzewo, na zewnątrz, przyroda i wodaObraz może zawierać: 1 osoba, drzewo, na zewnątrz i przyrodaObraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ocean, niebo, plaża, na zewnątrz, woda i przyrodaObraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ocean, na zewnątrz, woda i przyrodaObraz może zawierać: niebo, drzewo, na zewnątrz, woda i przyrodaObraz może zawierać: drzewo, roślina, na zewnątrz i przyrodaObraz może zawierać: 1 osoba, siedzi, na zewnątrz, przyroda i wodaObraz może zawierać: drzewo, roślina, na zewnątrz i przyrodaObraz może zawierać: buty, niebo, ocean, na zewnątrz i przyrodaObraz może zawierać: ocean, niebo, na zewnątrz, przyroda i wodaObraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ocean, na zewnątrz i przyrodaObraz może zawierać: niebo, na zewnątrz i przyroda

| 14:47 czwartek, 25 czerwca 2020 | linkuj Widziałam Twoje wycieczki na endomondo i tak sobie pomyślałam, że pewnie jesteś na plenerze w Wisełce. Miłe wypady rowerowe w sympatycznym gronie i cudne zdjęcia oraz makowy obraz.
| 08:04 czwartek, 25 czerwca 2020 | linkuj Tuniu ładnie śpiewałaś ... nie ma fal nie ma fal :-)
| 18:32 środa, 24 czerwca 2020 | linkuj Nareszcie Tuniu wracasz na "stare śmieci" zarówno Kubą, jak i ja wprost stęskniliśmy się za Tobą. Brawa za zdjęcia.
Marecki
| 06:41 środa, 24 czerwca 2020 | linkuj No i to się nazywa aktywnie spędzone 10 dni. Jak zwykle urocze zdjęcia nadmorskie,a teraz przy braku ludzi chyba jest kapitalnie.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa takja