wzdłuz granicy przez pola i lasy do Dobrej :)

Sobota, 30 maja 2020 · dodano: 30.05.2020 | Komentarze 4

od Bobolina polami do Kościna ,,, potem od Dołuj na Wąwelnicę ( pierwszy raz ) do Dobrej polem (pierwszy raz) .......tutaj uczta rumiankowa !   Potem ścieżką do Lubieszyna i lasem do Kościna ....cudnie i znów do Bobolina mojś ukochaną dróżką z widokami na Schwennenz ....jednym słowem są zalety zamkniętych granic !!  penetruję okolicę i ciągle coś nowego znajduję !  :)

Marecki
| 14:56 wtorek, 2 czerwca 2020 | linkuj Tunia w najlepszym fotograficznym wydaniu, ładne kwiatuszki
| 12:59 poniedziałek, 1 czerwca 2020 | linkuj Tuniu obiecujemy, ze następnym razem z wrzucimy więcej fotek :)
| 12:07 poniedziałek, 1 czerwca 2020 | linkuj Cudownie udokumentowana wycieczka i tym milej się ogląda Twój znakomity foto reportaż, że bywamy w okolicach po których jeździłaś. Nie mniej jednak brakuje mi osobiście wypadów na drugą stronę granicy choćby do koników w Blankensee czy też bocianów w Pampow.
| 16:54 niedziela, 31 maja 2020 | linkuj Piękne polne drogi.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa stkim