• Sprzęt Gucio

Wirów i Wełtyń i trochę jeszcze krzaczorów ....

Piątek, 22 maja 2020 · dodano: 22.05.2020 | Komentarze 4

podjechałam autkiem za Daleszewo ....i stąd Guciem mtb po szlaku rowerowym Zielona Odra wzdłuż rzeki Omulnej do Starych Brynek ....byłam tu chyba ze 100 lat temu ....ależ to piękna leśna trasa !!!  POtem dalej lasami polami i piachami do Wełtynia ....kawałek pięknym szlakiem pieszym Szlak Równiny Wełtyńskiej ....tu jeziorko z krzesełkiem :) ...Potem na Wełtynskie jezioro z plażą i pomostami i mnóstwem domków letniskowych .....potem z Wirowa znów nad jezioro w innym miejscu ...odludnym ...jak tu pięknie ! ...potem wzdłuż jez Wirowskiego ...kawałek ddrką w kierunku Chwarstnicy ...i coś mnie siekło żeby zobaczyć jak wygląda plaża znów nad jez Wełtynskim ...tu byłąm dawno jak jeszce była kolej wąskotorowa ...oj zmieniło się ...ale plaza super ..Z Chwarstnicy....w kierunku autostrady i od Sobieradza znów pokusiło ...i polem do drogi awaryjnej pod S3 ...., pod S3 przez tunel i polnądrogą wzdłuż Gardnienskiego jeziora do Gardna ....tu juz asfalcikem na miejsce postoju autka ....ogólnie SUPER ...troche kolanka bolą , ale rower z grubymi oponami to bajka po takich drogach !

Marecki
| 18:42 wtorek, 26 maja 2020 | linkuj Super tereny, Poodba mi się ujęcie z drogi przy autostradzie, wygląda to na zacny podjazd..Bociek też ładnie zapozował.
| 12:52 niedziela, 24 maja 2020 | linkuj Super :)
| 18:43 sobota, 23 maja 2020 | linkuj lata mijają ...dużo się zmieniło ...wioski już nie takie zapyziałe ...bruku nigdzie nie spotkałam ...dużo jest jeszce w Puszczy Bukowej , gleba piaszczysta ...ale to już były moje skróty ....ogólnie bardzo urozmaicony krajobraz ...też dzięki S3 ...można sobie nowymi asfaltóweczkami wzdłuż czasem ułatwić :)
| 21:31 piątek, 22 maja 2020 | linkuj Szlak Zielona Odra - też byłam 100 lat temu i jakoś nie miałam go dobrze w pamięci. Zapyziałe wiochy, kocie łby i piach pod górę. Może niesłusznie? A może to kwestia roweru faktycznie. Piękna wycieczka i tak tam dziko.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa gowdu