na ślub Wioli i Grzesia :)

Sobota, 16 maja 2020 · dodano: 16.05.2020 | Komentarze 5

ślub był w Płoni na prawobrzezu ...o 14 wyruszyliśmy spod Aniołka ....ciężko się jechało bo duży ruch ...ale w koncu dotarliśmy do nowej nie skonczonej jeszcze ścieżki do Płoni z Prawobrzeża ...ślub okazało się był wcześniej a nie o 16tej ...to zwalilismy się im przed dom ...w przezencie nasi rowerowi przyjaciele dostali słodziakowóz ...haha ...czyli przyczepkę dla dzieciątka .....oczywiscie rowerową !  Potem już się zebraliśmy i pojechaliśmy na grillowanie na uroczą plażyczkę nad Płonią ....powrót przez mostek cysterski koło autostrady i wylot w Kijewie ....dalej już dąbie ...i przez miasto do domku :) Fajowa ekipa ..widać ,że już steskiniliśmy się za towarzystwem :)

| 16:08 środa, 20 maja 2020 | linkuj "Brawo Wy"...za pomysł z tym "Słodziakowozem"
Marecki
| 13:37 wtorek, 19 maja 2020 | linkuj Na ślub rowerem, jeszcze tego nie widziałem :)
| 12:39 poniedziałek, 18 maja 2020 | linkuj Hah - na ślub rowerem! I to jeszcze taką ekipą! Fantastyczna sprawa. To musiał być świetny dzień!
| 07:18 poniedziałek, 18 maja 2020 | linkuj Niezmiernie oryginalny cel wycieczki - oczywiście życzę młodej parze, żeby byli zawsze tak uroczo radośni jak na załączonych zdjęciach. Z przyjemnością oglądałem zdjęcia z wycieczki a przy okazji gratulacje za przebyty dystans.
| 08:20 niedziela, 17 maja 2020 | linkuj Dużo was tam było

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylwul