• Sprzęt Gucio

do Siadła Dln

Czwartek, 16 kwietnia 2020 · dodano: 16.04.2020 | Komentarze 5

do Siadła od góry i potem powrót Bielikiem ...oczywiście z okrutną męczarnią przy pchaniu roweru na odcinku przy autostradzie ...ale gucio lekki to przeżyłam ...potem zajechałam nad Odrę pod mostem .....dawno tam nie byłam ....dla mnie to najpiękniejsza pora ...małe listeczki ...zieleń seledynowa , jeszcze słońce nie przysłonięte przez liście że jeszcze dużo widać ...no i pogoda dzisiaj też rewelacyjna ....maseczki nie noszę tylko bandankę nasuwam jak zobaczę kogoś do człowieka podobnego ...a niewielu jak na razie takich tutaj .....

| 17:21 piątek, 17 kwietnia 2020 | linkuj To tradycja, że z każdej wycieczki potrafisz przywieźć urocze fotki. Muszę sprawdzić w google co to jest bandanka.
Marecki
| 16:30 piątek, 17 kwietnia 2020 | linkuj Śliczny jest Bielik, - jechałem tym szlakiem tylko raz w życiu, ale zapamiętałem
| 08:35 piątek, 17 kwietnia 2020 | linkuj Jakie piękne okolice.. Zdjęcia jak zwykle świetne
| 20:15 czwartek, 16 kwietnia 2020 | linkuj Tuniu pięknie pokazujesz wiosnę :)
| 19:52 czwartek, 16 kwietnia 2020 | linkuj Jak pięknie na Bieliku wiosną - muszę się tam wybrać któregoś dnia, koniecznie!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa negoo