fajne kółeczko przed zamknięciem granic ....

Sobota, 14 marca 2020 · dodano: 14.03.2020 | Komentarze 3

...taaa...od dzisiaj w nocy zamykają granice przez koronawirusa ....każą siedzieć w domu ....nie spotykać się z ludźmi .....a tłumy walą do marketów i wykupują co się da ....to chyba najlepszą metodą jest wybrać rower i przejechać się wyludnionymi terenami ..u Niemców przy granicy to już całkowita pustynia ...ale zamkną i co ?  trzeba bedzie jakos sobie radzić .....po drodze za Bobolinem miłe spotkanie z Januszem i Kubą :)

Kamieniec , Pargowo , Tantow, Schonefeld, Petershagen, Penkun , Krackow, Lehben , Schwennenz, Bobolin , Karwowo, Smolęcin

Obraz może zawierać: roślina, drzewo, kwiat, niebo, na zewnątrz i przyroda
Obraz może zawierać: chmura, niebo, drzewo, trawa, na zewnątrz, przyroda i wodaObraz może zawierać: drzewo, niebo, roślina, na zewnątrz i przyrodaObraz może zawierać: dom i na zewnątrzObraz może zawierać: niebo, drzewo, na zewnątrz i przyrodaObraz może zawierać: drzewo, niebo, roślina, trawa, na zewnątrz i przyrodaObraz może zawierać: drzewo, niebo, trawa, roślina, na zewnątrz i przyrodaObraz może zawierać: drzewo, niebo, na zewnątrz i przyroda

| 20:14 niedziela, 15 marca 2020 | linkuj dzięki chłopaki !!! niestety od dzisiaj nawet zamknęli przejścia rowerowe ...więc musimy jakoś naszą ojczyznę zwiedzać .... :)
| 23:44 sobota, 14 marca 2020 | linkuj Miło było Cię spotkać Tuniu ! My też byliśmy przy tych ruinach...
| 20:41 sobota, 14 marca 2020 | linkuj Tuniu jednak przejechaliśmy kawałek trasy przez Niemcy. Wydaje mi się, że kwarantanna może obowiązywać tylko te osoby, które wracają do Polski po dłuższym pobycie na obcym terenie ale nie tych, którzy turystycznie przejechali na rowerze kilkanaście kilometrów. Na logikę pewno mam rację ale dura lex sed lex. Po Twoich zdjęciach wręcz mam opory publikować swoje fotki. Brakuje mi cierpliwości, by szczegółowo poznać tajniki swego Nikona, by w pełni korzystać z jego możliwości. Uwielbiam Twój promienny uśmiech !

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa acysu