z Gromadką na Gartz i trochę ;)

Sobota, 8 lutego 2020 · dodano: 08.02.2020 | Komentarze 5

z Pawłem , Pawłam , Elą i Krzyśkiem .....zaplanowaliśmy punkt widokowy i Salveytal ...ale troche pętelek po lesie , po polderach i wyszło im 100km ....bo już wracaliśmy osobno od Tantow .... Pogoda wyśmienita ...trochę wiatru i pod wieczór zimno ...ale normalnie nadal wiosna !

| 12:21 poniedziałek, 17 lutego 2020 | linkuj miło by było wiedzieć kto kryje się pod gościem ! ? :)
Gość | 18:22 sobota, 15 lutego 2020 | linkuj Tuniu, piękne fotki, jesteś Mistrzynią fotografii:)
Dawno do Ciebie nie zaglądałam, dziś nadrobiłam choć częściowo zaległości. Patrząc na Twoje zdjęcia chcę się zamieszkać w Szczecinie i zagubić się w tych pięknych stronach. Pozdrawiam :)
froggyGhost
| 03:21 wtorek, 11 lutego 2020 | linkuj Tunia, Ty niedługo ultraską zostaniesz. :) Masz teraz lepszy rower w teren. Fajne księżyce, mój ulubiony obiekt focenia, choć nigdy nie miałam dobrego sprzętu na takie zdjęcia.
| 15:43 niedziela, 9 lutego 2020 | linkuj Księżyc i sarny cudne .
| 08:17 niedziela, 9 lutego 2020 | linkuj Iście wiosenna wycieczka na długim dystansie po uroczym dystansie czego potwierdzeniem są zdjęcia.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eczon