do Decatlonu i Auchan

Niedziela, 15 grudnia 2019 · dodano: 15.12.2019 | Komentarze 2

jakos ,że niedziela pracująca , a klocki miałam zjechane na maxa ...to se mówię ,że w decatlon jest serwis to mi na miejscu z przyjemnością wymienia ! ...oj , jakze się pomyliłam !  ...nie mieli zamiaru najmniejszego , bo tylko nartami do marca się zajmuja !! a rower jak chce to wysylaja gdzies tam !!  z klockami !!! haha !! a to tylko imbusa i kocków potrzeba .....masakra !  ...więc poszłam na sklep , kupiłam klocki i w domu z nimi walczyłam ...chyba się udało ...ale niesmak do Decattlona pozostał , a tak go chwaliłam !!!
Potem do oszonka na obiadek chiński i do domku :P

Kategoria Okolica, Szczecin

| 21:16 środa, 18 grudnia 2019 | linkuj Zatem Decathlon to wielkie rozczarowanie pod względem troski o rowerzystów.
| 09:21 poniedziałek, 16 grudnia 2019 | linkuj Wygląda na to, że kiepsko teraz znaleźć czynny serwis rowerowy - w Policach serwisant na urlopie do 15 stycznia. Mimo, że pogoda jak najbardziej rowerowa, a nie narciarska.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tynie