rano na wyżerkę ...

Niedziela, 16 czerwca 2019 · dodano: 16.06.2019 | Komentarze 5

z Arturem pojechaliśmy sprawdzić czereśnie ...już są , ale niezbyt dojrzałe ...a dojrzałe niestety szpaki juz zżerają ....piękny dzień trochę nareszcie chłodniej ...pięknie jest w dolinie Salvey ....a i spotkałam zajączka , który podszedł do mnie bardzo blisko ...myslałam ,że moze ma coś ze wzrokiem ...ale w koncu zawrócił  :)

| 15:13 czwartek, 20 czerwca 2019 | linkuj A my dziś spotkaliśmy lisa też był bardzo blisko :)
| 21:15 poniedziałek, 17 czerwca 2019 | linkuj ten ptak to błotniak stawowy z rodziny jastrzębiowatych ....tak wyszukałam u wujka gogle
| 17:18 poniedziałek, 17 czerwca 2019 | linkuj Chyba jesteś czarodziejką, bo zwierzątka się Ciebie nie boją. A kto ma wątpliwości - niech popatrzy na te magiczne zdjęcia!
leszczyk
| 08:17 poniedziałek, 17 czerwca 2019 | linkuj Fenomenalny szarak - ale ten drapieżny ptak (myszołów?) również.
| 06:55 poniedziałek, 17 czerwca 2019 | linkuj Brawo Artystko - oczywiście lubisz zwierzęta (kwiatki zresztą też) ale jest to odwzajemnione. Dziękuję za przypomnienie o czereśniach, tych niemieckich oczywiście.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iechc