nocna Trzebież ....koncerty i dni Chemika

Niedziela, 26 maja 2019 · dodano: 27.05.2019 | Komentarze 3

z soboty na niedzielę ...zaprosiła mnie Rowerowa grupka Pawła .....o 17 z Głębokiego ruszyliśmy ...drogą 27 , a powrót przez jezioro Piaski i Gunicę , ale już w całkowitych ciemnościach !  Zimno tez bardzo się zrobiło ...ale było bardzo wesoło ! ....W trzebieży był koncert Kasi Kowalskiej i kogoś tam jeszcze i pokazy tańców z ogniem ....kolega zafundował nam po kawałku pysznej pizzy , a z Piotrusiem nawet sporo pośpiewalismy w czasie jazdy , coby się rozgrzac ....w domu byłam 0 3 w nocy ...oczywiście już z Głebokiego autkiem :)

| 09:40 wtorek, 28 maja 2019 | linkuj Niezła wyprawa, widać, że wesołe towarzystwo. Szkoda tylko, że tak zimno.
| 18:27 poniedziałek, 27 maja 2019 | linkuj A to niespodzianka - Tunia zawędrowała w zupełnie nie swoje tereny ale nawet z nich obdarowała nas serią uroczych zdjęć z sympatycznymi tekstami.Coś dziwnego się porobiło, dwie Panie moje znajome w BS odwiedziło Trzebież - ja niechcący zrobiłem to dzisiaj, no ale mnie nie w głowie nocne powroty do domu, bo jestem typowym skowronkiem.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ieupo