piękne lato tej wiosny ...

Piątek, 26 kwietnia 2019 · dodano: 26.04.2019 | Komentarze 5

letnia pogoda ....a jutro znów oziebienie ...to musiałam ...miało być krócej i w końcu szlak Bielika od Pargowa , bo dawno nie byłam ....ale tak a dalej przez Tantow do Geesow i Mescherin ...a tu przepiekne miejsce które znałam ale nie od tej strony ...widać też ,że NIEMCY DBAJĄ O TURYSTÓW !   Jest tu po prostu uroczo !   powrót szlakiem Bielika , który szutrowo ok , a pod koniec trochę piachu ...śpiew ptaków wszedzie taki że uszy mnie bolały !!!  cudna wycieczka !

leszczyk
| 11:00 poniedziałek, 29 kwietnia 2019 | linkuj Doskonałe zdjęcia, ale Tunia już nas do tego przyzwyczaiła. Dobrze, ze Ci rowerek nie uciekł, zostawiłaś go samego na dole ;-)
| 08:26 poniedziałek, 29 kwietnia 2019 | linkuj Prze-ślicz-nie! W pięknych okolicach na wycieczki rowerowe mieszkamy, a w Twoim obiektywie jeszcze bardziej uroczo one wyglądają. Muszę kiedyś znów wyskoczyć na Szlak Bielika, bo też jeszcze w tym roku nie byłam.
nahtah
| 19:06 niedziela, 28 kwietnia 2019 | linkuj Super foty, klimat natury ideał, "Szlak Bielika" posmakowałem częściowo, piękne tereny.;)))
Dudysia
| 16:26 niedziela, 28 kwietnia 2019 | linkuj Piękna fotorelacja ,ciekawe tereny :)))
| 20:06 piątek, 26 kwietnia 2019 | linkuj Ach te zdjęcia - o każdej porze roku i dnia potrafisz Tuniu zachwycać widokami ze swych wycieczek.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oimpo