jak pięknie to w długą ....

Niedziela, 24 lutego 2019 · dodano: 24.02.2019 | Komentarze 5

niebo błękitne , słońce w oczy razi , zapomniałam okularów , i tak przed się pojechałam , ciągla zmieniając decyzję ....no i cieszę się ,że w końcu przejechałąm sobie lasem wzdłuż rzeki i torów od Petershagen do Keesow ....lubię ten fragment szlaku ON .....chyba najstarsze drzewa tutaj w okolicy są ...większośc ich już pada niestety ........i jeszce zajrzałam na cmentarzyk bardzo stary w Keesow , niedawno go odkryłam ........sporo zwierzątek też spotkałam ......

| 18:01 wtorek, 26 lutego 2019 | linkuj Dzięcioł super :)
| 07:25 wtorek, 26 lutego 2019 | linkuj Tuniu - piękne zdjęcia "namalowałaś" aparatem fotograficznym ze swej wiosennej wycieczki po niemieckich terenach. W tym roku ja sam nie mam szczęścia do bliskiego spotkania z żurawiami, nie mówiąc nic o dzięciołach, które są bardzo głośne ale mało widoczne przynajmniej dla nas obu z Kubą.
| 21:05 niedziela, 24 lutego 2019 | linkuj Rzeczywiście pięknie - i udało Ci się zbliżenie żurawi. My dzisiaj też na podobnym dystansie, ale bardziej na północ. Pozdrawiam :-)!
DaruS
| 20:01 niedziela, 24 lutego 2019 | linkuj Bardzo ładne nareszcie wiosenne i kolorowe klimaty :)
U mnie w ostatnim wpisie też stary cmentarzyk z mojej okolicy.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yluzl