na grzyby

Środa, 7 listopada 2018 · dodano: 07.11.2018 | Komentarze 5

pojechałam sprawdzić czy w koncu pokazały sie podgrzybki w Mescherin ...niestety niiiicccc ....nawet muchomorów ! Wracałam więc znów Bielikiem i znów mnóstwo opienków wykosiłam w ciut innym miejscu , ale nie zdradzę !  Już się kończą niestety ....to był mój ostatni zbiór !  ale zupka będzie znów !   :)tak sobie poleciałam troszkę ...jednak nie widać co pod liśćmi ....dobrze , że nie

jechałam szybko ....trochę kolanko stłuczone ...

Kategoria Okolica, Niemcy

| 17:00 sobota, 10 listopada 2018 | linkuj Ojej, współczuję stłuczenia i zdrówka życzę. A zdjęcia prześliczne!
dornfeld
| 21:42 czwartek, 8 listopada 2018 | linkuj Dużo zdrowia, mam nadzieję, że się szybko zagoi.
| 07:14 czwartek, 8 listopada 2018 | linkuj Mam nadzieję, że upadek bez bolesnych konsekwencji. Opieńki super - jakoś nie możemy trafić na takie zbiorówki.
| 22:41 środa, 7 listopada 2018 | linkuj Maść końska i będzie ok :) na pierwszym zdjęciu to chyba zjazd do Tantow.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zybko