otwarcie ścieżki Trzcińsko - Siekierki

Niedziela, 14 października 2018 · dodano: 15.10.2018 | Komentarze 7

mapka     w czwórkę wybraliśmy sie na otwarcie ścieżki j/w ...nie pociągiem który miał wieźć mnóstwo ludzi ze Szczecina , ale wcześniejszym ...i do następnej stacji za Godkowem , gdzie impreza się zaczynała ...czyli wysiedliśmy w Witnicy i dzięki temu pokazałam im Moryń z pieknym jeziorem , plażami , murem , parkiem ze zwierzątkami ! potem impreza główna w Przyjezierzu i spotkanie z mnóstwem znajomych i poczęstunkiem ...potem niektórzy pojechali potem  do Siekierek spróbowac nową piękną ścieżkę i wracali znów pociągoem z Godkowa po 16tej ......my natomiast w drugą strone , czyli na Gryfino i do Szczecina .....po drodze zajechaliśmy do kolegi kolegi na daczę do Jelenina i potem od Trzcińska do Swobnicy pojechaliśmy drogą  , bo ten odcinek ściezki niestety jest najgorszy ....a potem znów asfatowa ściezka i piękny szuter do Borzymia .....wracaliśmy już po ciemku i w bardzo dużym ruchu na głównej drodze na Kołbaskowo ....i to był najgorszy odcinek ....a tak to ścieżka Green Velo przepiekna !   Polecam !

| 20:07 wtorek, 16 października 2018 | linkuj i w ciągu dwóch lat jeszcze zrobią ten most w Siekierkach ...zobaczymy ! al eodcinek Swobnica -Trzcińsko im się niestety nie udał !
| 20:05 wtorek, 16 października 2018 | linkuj ten pociąg to były dwa pociągi razem ...i tylko dla rowerzystów !!! duzo ponad stówę się zmieściło ! ale my jechaliśmy o 8.46 ...i tu było bardzo mało miejsca dla rowerów !
dornfeld
| 16:56 wtorek, 16 października 2018 | linkuj Szlak obowiązkowy do zaliczenia ! Zdjęcie piękne, jak zwykle. Dużo było ludzi w tym specjalnym pociągu do Godkowa, był problem z wejściem ?
| 15:18 wtorek, 16 października 2018 | linkuj Tuniu chylę czoła przed Tobą ale tym razem nie tylko za zdjęcia, które niezmiennie są znakomite ale za fantastyczny dystans. Prawdziwa wyczynowa forma - chapeau bas.
| 10:32 wtorek, 16 października 2018 | linkuj Piękna impreza, ludzi faktycznie dużo. Świetny dystans!
| 09:04 wtorek, 16 października 2018 | linkuj Piękna wyprawa i zacny dystans. Co do inwestycji, to każdy nowy kilometr ścieżek rowerowych cieszy. Słyszałam, że jest plan, aby poprowadzić dalej ścieżkę przez dawny most kolejowy na Odrze w Siekierkach i połączyć z niemiecką ON.
michuss
| 07:38 wtorek, 16 października 2018 | linkuj Ale tłumy... A Moryń przepiękny, to fakt :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa enbyl