Wernisaz i Gross Pinnow

Niedziela, 29 lipca 2018 · dodano: 30.07.2018 | Komentarze 8

27.07 w końcu mogłam powiesić moje obrazy w kościółku w Luckow , z którym to zaprzyjażnieni jesteśmy od wielu lat ...a ja miałam 12 lat temu tez wystawę indywidualna ....i w tym roku znów ...nie było duzo gości bo czas urlopowy plus upały , ale i tak było bardzo sympatycznie ...poczęstunek i przemówienia przygotowali Niemcy , a muzyke załatwiłam ja i poprosiłam Jarka ...pieknie zagrał i zaśpiewał wprowadzając gości w zachwyt ! ....ja tez usłyszałam wiele miłych słów na temat mojego malowania :)   przed wystawą jeszcze zdążyłam skoczyć na plaże w Vogelsang ...którą to znałam z wypraw rowerowych ...cudowna woda !!!a wczoraj nareszcie dłuzsza wycieczka ...Gross Pinow , CAsekow , dokoła jeziora w Penkun i na koniec kąpiel w Pomellen :)

| 21:15 wtorek, 31 lipca 2018 | linkuj jak co to wystawa bedzie do połowy września ...a może ciut dłużej ....zapraszam !!! :)
| 19:40 wtorek, 31 lipca 2018 | linkuj Serdecznie gratuluję wernisażu w tak pięknym miejscu! Do kiedy można będzie oglądać Twoje obrazy w Luckow?
| 12:08 wtorek, 31 lipca 2018 | linkuj To co chciałem napisać, zostało już napisane przez moich szanownych przedmówców (Janusz ujął to idealnie).
| 09:19 wtorek, 31 lipca 2018 | linkuj dziękuje bardzo za miłe komentarze ...to było dla mnie wazne wydarzenie :) :)
michuss
| 22:19 poniedziałek, 30 lipca 2018 | linkuj Popieram przedmówców.
| 20:45 poniedziałek, 30 lipca 2018 | linkuj Niesamowita kobieta !
| 20:41 poniedziałek, 30 lipca 2018 | linkuj Droga Tuniu - jestem pod ogromnym wrażeniem całej Twojej barwnej obecności w BS. Mamy dzięki Tobie cudowne zdjęcia z wycieczek, choćby takie jak dzisiaj. Mamy też ciepłe opisy Twoich wycieczek jak też fragmenty Twojej artystycznej twórczości. Zupełnym marginesem wpisów są dziesiątki kilometrów, które pochłaniasz na swoim rowerze. Od czasu do czasu możemy oglądać na na zdjęciach Twój uroczy uśmiech. Jesteś wprost niepowtarzalna i jedyna w swoim rodzaju. Uroczy Ambasador Polski na niemieckich terenach.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obiep