znów Gryfino i dalej ....

Niedziela, 13 maja 2018 · dodano: 13.05.2018 | Komentarze 4

pojechałam do Lubanowa sprawdzic ddrke ...gdzie się zaczyna i kończy ...dojechałam piękną szutrówką od Borzymia do Sosnowa ....a do Borzymia większośc z Gryfina ścieżką w budowie .....przed Sosnowem już piękny asfalcik aż do Swobnicy ...ale w Lubanowie odbiłam na Babinek i Steklno .....piekne plenery ..warto tu jeżdzić ...80 km :)   A znów tak , bo poprzednio nie sprawdziłąm paru ścieżek i tak mnie męczyło ......no i chciałam się upewnić czy jeszce w tym roku skończą tę trasę rowerowa szlakiem kolejki wąskotorowej .....no i smiało prawie już można jechac ...ale odcinki jeszcze wymagają czasu ...

Kategoria Okolica, w Polsce

| 22:11 poniedziałek, 14 maja 2018 | linkuj Koksiarsko tutaj ;)
| 21:22 poniedziałek, 14 maja 2018 | linkuj Serce rośnie, jak się widzi kolejne inwestycje w infrastrukturę rowerową! Piękna wycieczka!
| 20:02 poniedziałek, 14 maja 2018 | linkuj dziękuje za miłe słowa !
| 16:48 poniedziałek, 14 maja 2018 | linkuj No i znowu Tuniu pojechałąś po terenach, których nie znam. Burza oklasków za wspaniały dystans i urocze fotki z trasy. Tak trzymać !

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rwiat