pierwsza stówa

Niedziela, 15 kwietnia 2018 · dodano: 16.04.2018 | Komentarze 4

pojechałam z chłopakami do Gramzow ....przez Blumberg , Zichow, Gramzow, Lutzlow, Kleinow , Wollin , Schmolln , Bagemuhle , Wollin . Krackow...i do domu ....źle włączyło mi się endo to nie mam mapki ....muzeum kolejniectwa w Gramzow było zamknięte , ruiny klasztoru stały na miejscu , a wspaniałym odkryciem naszym była ławeczka dla krasnoludków w Kleinow !!! haha ! i tu byłam pierwszy raz :)

| 21:50 poniedziałek, 16 kwietnia 2018 | linkuj Brawo, super fotki
| 20:55 poniedziałek, 16 kwietnia 2018 | linkuj tak , to była bardzo sympatyczna wyprawa ! ...a tę ławeczkę w Ukermunde tez już mam zaliczoną ...ta na tej wiosce jest chyba wyższa , bo bez pomocy Andrzeja nie wlazłabym !! haha !!
| 19:58 poniedziałek, 16 kwietnia 2018 | linkuj Jesteś szalona mówię Ci ;) podobna ławeczka jest w Ueckermunde :)
| 19:54 poniedziałek, 16 kwietnia 2018 | linkuj Brawo Tuniu - szkoda, bez mapki ale ze zdjęć i trasy wiem, że to była wycieczka wyjątkowej urody. Wcześniej miałem wiadomość o niej od uczestnika czyli od mego kolegi Andrzeja. Był zachwycony trasą i uczestnikami.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa emkre