powdychać lato ...

Poniedziałek, 9 kwietnia 2018 · dodano: 10.04.2018 | Komentarze 4

piękna pogoda , nareszcie bez wiatru ...pojechałam przed się bez celu ...i po drodze postanowiłam nie jechać daleko , ale tylko pokręcić się po ulubionych dróżkach ...i tak bez planu odwiedziłąm piękne jez w Lehben , skrócik z Radekow , piękną trasę po tzw Alpach ....i dróżkę z Hochenholz ....to są miejsca , gdzie można by stać , słuchać ciszy i ptaków ....po prostu bajeczka ...

Kategoria Okolica, Niemcy

| 17:33 środa, 11 kwietnia 2018 | linkuj .. i postanowiłam nie jechać daleko .. a wyszło 71 km ale warto było czego dowodem jest kolejna seria uroczych, wręcz niespotykanych obrazków z trasy.
| 15:39 środa, 11 kwietnia 2018 | linkuj Piękny dystans, piękne ptaszory i piękne widoki !
| 13:38 wtorek, 10 kwietnia 2018 | linkuj I tym razem z wielką przyjemnością oglądam Twoje piękne zdjęcia. Tylko pozazdrościć takiego wprawnego oka i kondycji do długich wycieczek polnymi drogami.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa owsta