do Gatow przywitać wiosnę .....ale bez Marzanny ;)

Środa, 21 marca 2018 · dodano: 21.03.2018 | Komentarze 3

ładnie się zrobiło , a miało być byle jak ...więc postanowiłam wyjśc wcześniej i w końcu dojechać do mojego ulubionego Gatow na szlaku ON .....żeby nie było tak samo w te  i z powrotem to pojechałam górą przez Hohenreikendorf i poldery a potem przez las do Friedrichstall ....a potem żeby nie było nudno po raz pierwszy tez przez las do Gatow ....dawno już chciałam te dróżkę sprawdzić ....no całkiem dobrze , ale w lecie może być tu piach albo błoto ...teraz było ok :) ....potem już betonówką po polderaach ..pięknych mostkach ....i nawet nie było mocno nigdzie już zalane ...tylko kawałek ...więc objechałam całe , az do zielonego mostu przy Widuchowej ....i wyjechałąm w Terefonbrucke ...dalej już przez Gartz i Mescherin do domku ....droga powrotna z mniejszym wiaterkiem , ale znów zaczęło się robić zimno ...... WITAJ WIOSNO

Kategoria Okolica, Niemcy

| 21:15 środa, 21 marca 2018 | linkuj Moje uznanie za wspaniałe powitanie wiosny długą wycieczką z mnóstwem uroczych zdjęć. Dodatkowo dziękuję za opis trasy, który może być dla nas wskazówką jak urozmaicić wojaże przez niemieckie tereny. Tuniu chyba nikt inny z terenu Szczecina i okolic tak dobrze nie spenetrował terenów po drugie stronie granicy. Z tego tytułu należy się Tobie pomnik od Niemców. Pozdrowienia ode mnie i od Kuby - jesteśmy pod wrażeniem !
| 20:38 środa, 21 marca 2018 | linkuj Piękne białe czaple i kormorany :) i te inne też :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa walas