• Temperatura -5.0°C

mroźno !!! lasem i nad jezioro

Poniedziałek, 26 lutego 2018 · dodano: 26.02.2018 | Komentarze 3

wszystko byłoby super , gdyby nie zwiększająca się siła mroźnego wiatru ...trzeba sobie kupić rękawice z jednym palcem ...wtedy już wszystko bedzie ok !  lasem pojechałam z Nadrensee...że ziemia twarda to super ...potem przy jeziorze w Lehben ..i tu usłyszałam niesamowite dźwięki ...jezioro gadało !  pekający lód przy obniżaniu się temperatury ...kiedyś mówiłam że to potwór z Lochness gada !  ...dawno tego nie słyszałam ! coś pięknego ! ...potem zimujace łąbęzie na kawałku nie zamarzniętym ...i ich odlot przy mnie ...niestety rozadował mi się aparat , a komórka to komórka !

| 09:45 wtorek, 27 lutego 2018 | linkuj Dzielna Tunia dla której mróz nie jest straszny by odbyć "zagraniczną" wycieczkę i ozdobić ją uroczymi zdjęciami - no ale to Jej norma, więc się nie dziwię. My także wczoraj (poniedziałek) błąkaliśmy się nieco po niemieckich terenach ale "na deser" zostały nam nie łabędzie jak u Ciebie, lecz dziesiątki żurawi, które zamiast siedzieć w ciepłej Hiszpanii wybrały mroźną Polskę.
| 07:28 wtorek, 27 lutego 2018 | linkuj No wiało wiało ! A my wdzielśmy setki żurawi :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dykow