z i pod wiaterek po błotku głównie

Niedziela, 28 stycznia 2018 · dodano: 28.01.2018 | Komentarze 6

okropny wiatr to trochę pod , potem z boku potem pprzez pole z Pomellen do Ladenthin ...lubię tę drogę , ale teraz w trzech miejscach trza było rower prowadzić i się ubłocic ....nagroda to spotkanie z dwoma orłami ...niestety łapanie aparatu potem ostrości i zaczęły zwiwac ...kurcze, a były na ziemi tak blisko ...tylko takie zdjecie jednego w miare już na niebie ....a pod kołbaskowem trzy żurawie ....tak jakby rodzice z dzieckiem ..ale w zimie dziecko ? dziwne .....ich już nie chciało mi sie focić .....

| 15:40 piątek, 2 lutego 2018 | linkuj Dziś nas odwiedził księżyc ;)
leszczyk
| 08:37 poniedziałek, 29 stycznia 2018 | linkuj Brawo - w taki wiatr pojechałaś! Orły w nagrodę. Zawsze najlepsze zdjęcia zostają pod powiekami ;-)
| 07:21 poniedziałek, 29 stycznia 2018 | linkuj Kapitalne zdjęcie orła ale pozostałe zdjęcia także urocze. Nawet te z błotnistymi drogami. Marnie kojarzy się nam błotnista trasa od żwirowni do Kołbaskowa.
| 18:30 niedziela, 28 stycznia 2018 | linkuj Zdjęcie orła wymiata ;-)
Błoto, wiatr i czasami deszcz - taka to nasza zachodniopomorska zima!
| 18:09 niedziela, 28 stycznia 2018 | linkuj Szkoda Orłów ale i tak super fota ! Nam też kiedyś uciekł Orzeł pod Zalesiem !!!!!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iniem