już nowy rok ......

Poniedziałek, 1 stycznia 2018 · dodano: 01.01.2018 | Komentarze 6

piękna pogoda ...po wyspaniu sie do 12tej , bo wczoraj dyżur z MAjunią miałam i wrócilam przed 4tą do domku prawie bezakoholowo ...to sobie kawałeczek na Moczyły , Kamieniec i Rosow pojechałam ...wracając zza chmur pojawił się księżyc ...wielki i piekny ....warto było ....Jeszcze raz dobrego roku Wam życzę !

| 23:58 sobota, 6 stycznia 2018 | linkuj Najlepszego w Nowym Roku! ja w tym roku tradycję złamałem i 01.01 na rower nie wsiadłem :)
| 13:56 wtorek, 2 stycznia 2018 | linkuj A mnie nie tylko księżyc się podoba - uraczyłaś nas Tuniu serią pięknych zdjęć.
| 08:19 wtorek, 2 stycznia 2018 | linkuj Również wszystkiego dobrego w 2018 r. Rower przy księżycu - to jest to!
A wczoraj nad Świdwiem byliśmy późniejszym popołudniem, dopiero po 15-tej, więc pewnie towarzystwo z Gryfusa już wróciło do domu.
| 07:36 wtorek, 2 stycznia 2018 | linkuj Księżyc cudowny ! :) Ty jak zawsze uśmiechnięta tak trzymaj ! Wszystkiego dobrego !!!! I jak najwięcej bezawaryjnych kilomertów !!! :)
| 23:52 poniedziałek, 1 stycznia 2018 | linkuj Wzajemnie Tuniu, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2018

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa egoto