Wesołych Świąt !!!!!

Sobota, 23 grudnia 2017 · dodano: 23.12.2017 | Komentarze 6

kilometry to z dwóch dni ...na CC i do sklepów :)

A Wam kochani z podziękowaniem ,że jeszcze trwacie tak długo na BS ...bo które to już święta ...jak ten czas leci !!!  NAJLEPSZE I NAJSERDECZNIEJSZE POZDROWIENIA KU WAM ŚLĘ I PRZESYŁAM ANIOŁKI ŻEBY WAS STRZEGŁY !!! ..... I NIC SIĘ PRZYKREGO NAM NIE ZDARZAŁO NIGDY NA WOJAŻACH ROWEROWYCH !!!

Jurek57
| 10:18 niedziela, 24 grudnia 2017 | linkuj Dziękuję i nawzajem ! :)
| 18:59 sobota, 23 grudnia 2017 | linkuj Serdecznie dziękuję i za życzenia i skrzydlate aniołki. Wszystkiego co dobre i piękne na Święta dla Ciebie i Twoich Bliskich, mam nadzieję że i w Nowym Roku dane nam będzie nacieszyć się Twoimi magicznymi zdjęciami z wycieczek rowerowych i obrazami.
| 17:01 sobota, 23 grudnia 2017 | linkuj I Tobie Tuniu wesołych i spokojnych Swiąt.
| 15:09 sobota, 23 grudnia 2017 | linkuj Dziękuję z aniołki ! Wesołych Świąt ! :)
| 15:07 sobota, 23 grudnia 2017 | linkuj Wspaniałe życzenia Tuniu - nic dodać, nic ująć. Szczerze się podpisuję pod nimi mając na uwadze szczególnie Ciebie - Kolorowego Kwiatuszka w mojej rowerowej kolekcji - Janusz

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sciam