nasz wiadukt....

Niedziela, 12 listopada 2017 · dodano: 12.11.2017 | Komentarze 4

dowiedziałąm się ,zę mają rozbierać nasz historyczny wiadukt ...moja ulubiona droga na pole ..czy do Pomellen tirówką ....ale chyba stwierdzili ,że jest zagrożeniem dla aut na autostradzie...nie wiem ....są na nim jeszcze ślady wojennej zawieruchy ....szkoda ........ptem pojechałam sprawdzić zamknięty przejazd kolejowy za Rosow ....ale tym razem udało sie przejść z rowerkiem bo już zasypali kamulcami ..to sobie pojechałam na Ladenthin troszkę na okółko ...w Ladenthim dwa wozy polzei ale tylko guten Tag był .....potem w Barnisławiu jadący polizei kierowca uśmiech i pomachał mi na powitanie !- jakie miłe ! ...u naszych policjantów takie cuda się nie zdarzają !   ;)

| 15:58 środa, 15 listopada 2017 | linkuj Akurat znam te okolice - mnie też żal wspomnianego przez Ciebie Tuniu wiaduktu. Urocze zdjęcia ale to Twoja norma. Żal, że lada dzień będzie już tylko szaro - buro.
| 19:03 poniedziałek, 13 listopada 2017 | linkuj Szkoda wiaduktu, skoro skraca drogę na łono natury. Super to zdjęcie z łódką, pozostałe też ładne.
| 15:23 poniedziałek, 13 listopada 2017 | linkuj Fajna jesień na fotkach :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa enieo