cofka

Poniedziałek, 30 października 2017 · dodano: 30.10.2017 | Komentarze 4

nie chciało mi się ...bo jeszcze Grzesiu powiewał ...ale co tam ...na kawkę do Moczył można ! ....Niestety ..znajomych nie było w domku , za to zobaczyłam jak może się podnieśc poziom Odry w ciągu jednego dnia !  Pomosty zniknęły ..łodki wypłyneły wysoko ...a te nie odwiązane się zatopiły ...część domków też zalanych .....ciekawy widok ! Potem pojechałam jeszcze w kierunku Kamieniec ..ale koło Kamionki zaczęła się znów wichura , grad i deszcz ...odechciało mi się ...i wróciłam do domku ....

| 20:41 niedziela, 5 listopada 2017 | linkuj chyba za blisko wody te domki sobie postawili
| 08:04 środa, 1 listopada 2017 | linkuj Super dokumentacja nie tylko cofki. Piszę nie tylko , bo we wtorek miałem ochotę zaglądnąć do Moczył ale zrezygnowałem na korzyść Rosow. Bardzo dawno tam byłem i nawet nie pamiętam jaką ciekawą trasę można wybrać od strony Moczył. Zdjęcia jak zwykle urocze.
| 11:10 wtorek, 31 października 2017 | linkuj Drugie zdjęcie jak z Wenecji.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa namii