wiatrzycho !

Czwartek, 12 października 2017 · dodano: 12.10.2017 | Komentarze 4

pojechałam sprawdzić czy są jeszcze gruszki ...ale żadnej nie było ...za to nad jeziorem w Damitzow znalazłam opieńki ...duuużżo ale już starych ...ale w dwóch miejscach sie poszczęściło i nawet tą szlachetniejszą opieńkę znalazłam ...pyszny obiadek był :)

| 16:45 piątek, 13 października 2017 | linkuj Pięknie! Każde ze zdjęć można by oprawić w ramkę i powiesić na ścianie.
Zastanawiałam się, czy nie jechać wczoraj rowerem do pracy, ale ten wiatr mnie trochę zniechęcił.
| 13:50 piątek, 13 października 2017 | linkuj Dobrze że to nie Ksawery żurawie jak zawsze wygrały :)
| 06:06 piątek, 13 października 2017 | linkuj Dzielna z Ciebie dziewczyna skoro koszmarny wiatr Ciebie nie zniechęcił z wycieczki na niemieckie tereny.Jak widać warto było, bo zdjęcia są urocze, chociaż jakże by miało być inaczej w Twoim mistrzowskim wykonaniu.Nawet żurawie Ci uroczo pozowały podczas gdy na mnie nie poczekały.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa pobie