wreszcie stówa

Sobota, 16 września 2017 · dodano: 16.09.2017 | Komentarze 7

na CC bo rocznica i stamtąd przez Mierzyn , Kościno , Locknitz , , Bagemuhle , Lehben ...i jeszcze trochę bo zachciało mi sie stówki ...piękna samotna przejażdżka ...słoneczko , cudne chmurki , rześko , że trochę po drodze się ubierałam ...pachnie już jesienią tą złotą polską !

| 09:00 poniedziałek, 18 września 2017 | linkuj Pięknie tam. I wyrazy uznania za dystans i za solową wyprawę. Ja się jednak raźniej czuję, gdy jadę z kimś, zwłaszcza na takie długie trasy.
michuss
| 19:52 niedziela, 17 września 2017 | linkuj Super zdjęcia :)
| 17:01 niedziela, 17 września 2017 | linkuj Przyłączam się do gratulacji...ostatnie zdjęcie powala (Ty to masz oko).
| 09:18 niedziela, 17 września 2017 | linkuj Brawo TY :D
| 06:45 niedziela, 17 września 2017 | linkuj Brawo Tuniu za sportowy wyczyn - wiadomo setka - dodatkowe słowa podziwu za cudne zdjęcia.
| 06:09 niedziela, 17 września 2017 | linkuj Tuniu jesteś niemożliwa - dystans fantastyczny, zdjęcia wiadomo ale lisek cudny :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa apang