na CC bo dzień Matki dzisiaj ...........

Piątek, 26 maja 2017 · dodano: 26.05.2017 | Komentarze 5

na Cmentarz przez Siadła i Ustowo , dawno tak nie jechałam ....  Na biszkopciku koło Amazona robota tak wre, że porządne korki dzisiaj przez cały dzien ....prawie od Przecławia do Kołbaskowa szur aut ....no i nie wspomnę o autostradzie  na zjeździe !  ...................na CC zapaliłam świeczuchny odwiedziłam też kogo trzeba i ruszyłam w powrotną drogę , też inaczej niż zwykle .....przez Stobno (okropna ta trasa)....dopiero w Małym Stobnie inna bajka ............potem Schwennenz, Jezioro w Lehben i lasem do Nadrensee ...piękna słoneczna pogoda , ale jeszcze nie gorąco ...

Kategoria Niemcy, Okolica, Szczecin

michuss
| 21:03 niedziela, 28 maja 2017 | linkuj Masz rację - trasa przez Stobno wstrętna, dopiero po skręcie na Bobolin można odetchnąć...
| 15:50 sobota, 27 maja 2017 | linkuj Faktycznie maj jest najbardziej przyjaznym miesiącem dla rowerzystów, gdy cała roślinność zakwita i jest w pełnej krasie...nic tylko kręcić i kręcić (no, ale co niektórzy muszą jeszcze pracować).
| 05:57 sobota, 27 maja 2017 | linkuj Fajne zdjęcia, a zwłaszcza to ostatnie zdjęcie z bzem - uwielbiam jego zapach.
| 05:43 sobota, 27 maja 2017 | linkuj No i wyszła całkiem fajna wycieczka ozdobiona uroczymi fotkami. Uwielbiam opisy Twoich , jak też Uli, wycieczek. Uroczo opisujecie swoje długie wyprawy za miasto.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa azprz