przed kolacją świąteczną

Niedziela, 16 kwietnia 2017 · dodano: 16.04.2017 | Komentarze 7

zimno ...nie wieje ..dziadkowie poszli ...wyspałam sie ...i pojechałam ...w domku o 19tej byłam z powrotem ...pieknie , cicho , swiątecznie ....

| 08:30 wtorek, 18 kwietnia 2017 | linkuj przepiękne krajobrazy..
| 17:53 poniedziałek, 17 kwietnia 2017 | linkuj A to już ja - Janusz - o mały włos bym przeoczył tę piękną wycieczkę nieomal w zimowej temperaturze, chociaż zdjęcia temu zdecydowanie przeczą. Jakoś nie umiem jeździć wieczorami ale jak widać "na załączonym obrazku" wiele tracę. Już bez pompatyczności świątecznych życzeń - życzę Ci Tuniu wielu tak uroczych wypadów za miasto.
| 11:14 poniedziałek, 17 kwietnia 2017 | linkuj jeszce raz miłych i rodzinnych świąt życzę ! ...dzisiaj nie pojade na spacerek , bo odwiedziny przyjaciół mam ....pozdrowionka !
| 07:31 poniedziałek, 17 kwietnia 2017 | linkuj Teraz pisze Kuba z proflu Janusza ;) drugie zdjęcie mi się podoba :) pozdrawiamy !
| 07:16 poniedziałek, 17 kwietnia 2017 | linkuj Takiej to dobrze :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iazaw