Sonnenberg

Środa, 22 marca 2017 · dodano: 22.03.2017 | Komentarze 5

najpierw do Ziomków na pogaduchy , a potem to tak samo bez planowania wyszło ...słonce piękne , niebo piękne , bez wiatru ...jechałam i dojechałam do Sonnenbergu gdzie to pół Szczecina prawie przyjeżdża jak są upały ...szkoda ...bo lubię ciszę i spokój ...a dzisiaj włąśnie tak było !!  Warnik , ladenthin , Grambow, Sonnenberg , Lebehn , LAddenthin , Pomellen , Rosow

| 17:27 czwartek, 23 marca 2017 | linkuj Widzę, że w Sonneberg naprawili pomost (będzie jak znalazł na letnie upały)
| 15:46 czwartek, 23 marca 2017 | linkuj Bajecznie nawet linia wysokiego napięcia a raczej zwisające druty uroczo się prezentują. Potrafisz zobaczyć piękno tam, gdzie inni go nie dostrzegają.
| 10:06 czwartek, 23 marca 2017 | linkuj witam ! dzięki za odwiedziny ! ...a wczoraj rzeczywiście było bajkowo !
lutra
| 21:27 środa, 22 marca 2017 | linkuj Bajkowo!
Dawno nie dawałem oznak odwiedzin u Ciebie.
Witaj Tuniu. :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa enera