do Pargowa przez Moczyły

Piątek, 10 lutego 2017 · dodano: 10.02.2017 | Komentarze 3

ziiiimmnnoo , ale słońce, potem księzyc w pełni ...bo późno bo znow obowiązki .....sprawdziłam stan wody w Odrze , pogadałam z kolegą Andrzejem ...potem zaglądnęłam na Kamionkę ...za Kamiencem spotkałam stado sarenek ....a za Pargowem popatrzyłam na mój ulubiony widoczek na Międzyodrze , który to właśnie teraz też maluje ......jak skończę to sie pochwalę ....i wszystko było cudnie ...opatuliłam się solidnie to i nawet zimno było przyjemne , choć już po stronie niemieckiej musiałam jeszcze owinąc siodełko szalikiem coby było mi jeszcze cieplej :P ......Niestety potem jechałam już nie odśnieżanym kawałkiem od Neurochlitz ....a właściwie to musiałam iśc ...taki lód , że nawet z "iściem "  miałam problemy ...ale widok prawie kosmiczny ...super !  No a potem już po lewo zaszło słoneczko a po prawo wzeszedł księżyc ...pikny !! pełnia !!  trochę już było pod lodowaty wiatr , ale naprawdę uroczo ...lubie tak trochę pomarznąć !  ;)