tu i tam przed świętami ......

Czwartek, 22 grudnia 2016 · dodano: 22.12.2016 | Komentarze 5

wczoraj z podaniem do PGK na Rosówku , a dzisiaj na CC zapalic świeczki ...powrót w deszczu ...i codziennie odwiedziny u Agaty i Majuni .....  pogoda do kitu ..zdjęc sie nie chce robić .....

WYTRWAŁYM ZNAJOMYM Z BS      WSPANIAŁYCH ŚWIĄT ŻYCZĘ !!!!!!!!

Kategoria Okolica, Szczecin

| 11:47 sobota, 24 grudnia 2016 | linkuj DZIĘKI I JESZCZE RAZ WSPANIAŁYCH !!!!!
| 07:31 sobota, 24 grudnia 2016 | linkuj Wesołych Tuniu Świąt Bożego Narodzenia oraz kolejnych kilometrów w zdrowiu.
| 14:59 piątek, 23 grudnia 2016 | linkuj Tuniu, Janusz jak zwykle pięknie ujął w tych paru zdaniach to co myślą wszyscy Twoi "wytrwali znajomi z BS" i dlatego z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Ci rodzinnego ciepła, radości, szczęścia, zdrowia i spełnienia marzeń.
| 19:34 czwartek, 22 grudnia 2016 | linkuj Tobie Tuniu także życzymy miłych, pogodnych świąt Janusz i Kuba. Zabrzmiało to dość zdawkowo ale wiedz, że w naszym mniemaniu jesteś prawdziwą ozdobą ozdobą BS i wcale nie potrzebujemy świąt, by Ci dobrze życzyć !!!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa losie