daleko ....

Czwartek, 15 września 2016 · dodano: 16.09.2016 | Komentarze 6

Pojechaliśmy z kolegą autkiem 70 km i potem już szlakiem rowerowym Chorin-Angermunde ....i jeszcze do podnośni w Niederfinow .....ciężko było ...bo bardzo górzysty teren ...pięknie i tyle atrakcji !!!  praktycznie głównymi drogami wcale ..a ściezki różne rózniste ale zawsze dało sie przejechać ..jeziora czyściutkie , lasy piękniutkie , punkty widokowe , ruiny , klasztory , dworce zabytkowe , stare miasto piekne w A ...podnosnia , śluzy , kanały ........a wszystko dzięki mojej superzasej mapie ! oj , trzeba tam wrócić !

| 20:56 środa, 21 września 2016 | linkuj Mogę Ci Tuniu tylko pogratulować ale i pozazdrościć. Świetna pogoda, nowe tereny i piękne zdjęcia. Uroczo kończysz lato - pozdrawiam.
| 16:38 sobota, 17 września 2016 | linkuj "Superzaście"...zazdroszczę bo te tereny są dla mnie jeszcze nieznane (ale może już niedługo).
| 07:07 sobota, 17 września 2016 | linkuj Ale fajna wycieczka. Lubię takie bardzo.
| 22:33 piątek, 16 września 2016 | linkuj Chorin, Angermunde, Niederfinow chyba już tam kiedyś byłem :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa woscs