Na drugą stronę rzeki Randow

Niedziela, 1 maja 2016 · dodano: 01.05.2016 | Komentarze 8

czyli tak sobie jadąc bez celu zajechałąm do Woliin ...no to czemu nie sprawdzić jeziora w Schmoln po drugiej stronie zarówno randow jak i autostrady ....potem już wszystko dla mnie nowe ...korzystałam z mapy ,ale dróżki zrobiły się średnio do komfortowej jazdy , ale jakie widoki ! w końcu dojechałąm do BAgemuhle i tu już droga była powrotna prdzez rozlewiska ....no i jeszcze jedną nową super dróżkę skusiło mnie sprawdzić ....no i potem jeszcze raz wybrałm pole zamiast asfaltu ...i tak w okolicznościach pięknej wiosny zakończyłam uroczą wycieczkę ...trochę zła bo aparat po paru zdjęciach się rozładował i zdjęcia komórką robione ...okropnośc !  ale trudno !

| 06:00 czwartek, 5 maja 2016 | linkuj Tuniu szczerze Cię podziwiam za te wycieczki w nowe okolice i sądzę, że niemieckie pogranicze znasz równie dobrze jak polskie. Aparatem fotograficznym, jaki by nie był posługujesz się po mistrzowsku.
lutra
| 20:20 środa, 4 maja 2016 | linkuj Podpisuję się pod komentarzem Trendixa :) Jeśli o mnie chodzi, możesz robić zdjęcia puszką po piwie. I tak będą piękne.
| 06:33 wtorek, 3 maja 2016 | linkuj Jak zawsze malowniczo u Ciebie
| 16:18 poniedziałek, 2 maja 2016 | linkuj Podpisuj zdjęcia, ponieważ niektóre miejsca są godne zwiedzenia.
leszczyk
| 07:55 poniedziałek, 2 maja 2016 | linkuj Trudna wyprawa, bo to i teren i podjazdów na tej trasie kilka jest, gratuluję. Fotki ładne :-)
| 01:05 poniedziałek, 2 maja 2016 | linkuj Tuniu fotki super :) przeczytaj to co napisałaś i popraw ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cesam