z Joanna i Arturem na poldery :)

Niedziela, 3 kwietnia 2016 · dodano: 04.04.2016 | Komentarze 7

Artury były wczoraj u mnie i popracowaliśmy w ogródku ...ognisko i kiełbaski ...no i zaproponowali ,żebyśmy pojechali sobie w niedziele ...bo tak cieplutko sie zrobiło !   No i pojechaliśmy ! Tym razem przez Salvey w tamta stronę bo chciałam im pokazać trzy młyny ...a znali tylko trójke .......a ruiny jedynki warte też pozwiedzać :) ...Jak zwylke koniki na drodze i bliskie spotkanie z Joanna ...chyba się polubili !  Na polderach już wypasik na przeciw Widuchowej ....powrót Przez Fridrichstall i potem polderami przez Hohenreikendorf :)

Katana1978
| 09:54 środa, 13 kwietnia 2016 | linkuj Pięknie zdjęcia - jak zwykle ! :))) Bardzo często oglądam twojego bloga, ale nie komentuję bo bym tylko się powtarzała i powtarzała jakie super zdjęcia robisz :).
Pozdrawiam serdecznie :)
| 13:50 wtorek, 5 kwietnia 2016 | linkuj Piękny dystans a zdjęcia jeszcze piękniejsze. Moje uznanie Tuniu !
| 16:45 poniedziałek, 4 kwietnia 2016 | linkuj Się rozkręciłaś...chyba przyszedł czas odwiedzić Twoje strony :)
michuss
| 13:28 poniedziałek, 4 kwietnia 2016 | linkuj Prima sort ;)
leszczyk
| 13:23 poniedziałek, 4 kwietnia 2016 | linkuj No i dystans słuszny, gratuluję udanej wyprawy :-)
| 12:40 poniedziałek, 4 kwietnia 2016 | linkuj Zdjęcia jak zwykle cudne!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa argiw