taka przejażdżka przez Nadrensee .....

Wtorek, 16 lutego 2016 · dodano: 26.02.2016 | Komentarze 8

tak się troszkę zaniedbałam i zapomniałam o tej wycieczce ......ładnie było ...nawet zaglądnęłam na jezioro w Rosówku .....które niestety trochę już wysycha .....zimy nadal nie widac ....

leszczyk
| 15:26 niedziela, 28 lutego 2016 | linkuj Tuniu - masz jeździć codziennie i nie zapominać aparatu. Takich tuneli było i u nas kiedyś sporo, ale sól sypana na drogi wiele drzew zabiła. Ja pamiętam , że tak miejscami wyglądała Szosa Polska, teraz tam prawie nie ma drzew. Wieczorem strach tam jechać, może czaić się Król Olch ;-)
| 19:32 sobota, 27 lutego 2016 | linkuj Tuniu Twój foto-reportaż z wycieczki to wprost dzieło sztuki. Moje uznanie - to świetny materiał na wystawę.
| 18:20 sobota, 27 lutego 2016 | linkuj No właśnie u Ciebie na BS jak zawsze kolorowo nie to co u mnie :))
| 17:26 sobota, 27 lutego 2016 | linkuj a ten tunel to zaraz przed Nadrensee od kierunku Rosow :) ....dzieki za miłe komentarze :)
| 14:34 sobota, 27 lutego 2016 | linkuj Aż te falbany, à propos ten tunel z drzew to gdzie?
| 13:40 sobota, 27 lutego 2016 | linkuj W końcu wiosennie się robi. Dziś też jeździłem, ale jakoś do wpisu się zebrać nie mogę

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa namii